Hopp til innhold

Connected Store er fremtidens butikk

Connected Store muliggjør fullverdige omnichannel butikker. Automatisk vareopptelling gir deg mulighet til å iverksette tiltak mot svinn. Du har alltid oversikt over lokasjonen på varene dine, og minimerer tapt salg. Du kan optimalisere layout av butikken basert på kundens adferdsmønster, og du får kjennskap til «capture rate» og «dwelling time». Medarbeiderne dine kan velge hvilken enhet de bruker for å få informasjon om aktivitetene i butikk, og med digtale skilter vil du alltid ha riktige priser på hyllekanten som samsvarer med prisene i nettbutikken.

  • RFIDRFID
  • VarestyringVarestyring
  • BevegelsesmønstreBevegelsesmønstre
  • WearablesWearables
  • Digitale skilterDigitale skilter

Fordeler

Basert på vår infastruktur får du tilgang til en rekke tjenester som sikrer gode kundeopplevelser og optimal drift av butikken.

Kundekjenskap

Connected store gir deg muligheter for å bygge unik kunnskap om dine kunder, hvem de er, hva de handler og atferdsmønsteret i butikk.

Markedsmuligheter

Connected store gir deg helt nye muligheter for å bruke eksempelvis pris, plassering og bundling som kjøpsdrivende virkemidler i butikken.

Fornøyde kunder

Connected store gir kjøpsopplevelser i butikk som skaper fornøyde kunder – som igjen gir deg økt omsetning og repeterende besøk.

Utfordringer for retail

  • 1

    IT er i dag forretningskritisk for alle innen retail. Det betyr at måten du utformer din it-strategi på, har direkte betydning for din konkurranseevne.

  • 2

    Kunden bruker flere kanaler som krysser hverandre, og dette utfordrer de fysiske butikkenes rolle og funksjon. Omnichannel setter store krav til konsistent kundekommunikasjon.

  • 3

    Ditt viktigste konkurranseparameter er kundeopplevelsen, og kundereisen har samtidig blitt mer kompleks. Riktig bruk av it er kritisk for å forstå kundenes adferd.

Kontaktpersoner